80 توصیه بازاریابی دیجیتالی در سال 2022 (بخش دوم)
80 توصیه بازاریابی دیجیتالی در سال 2022 (بخش دوم)
دو شنبه 10 مرداد 1401 ساعت 14:13 | بازدید : 152 | نویسنده : حامد محمودی | ( نظرات )

 

17. اینستاگرام یکی از مهم ترین ابزارهای بازاریابی دیجیتال است؛ آن را کم اهمیت نگیرید!

شما نباید فراموش کنید که ابزاری وجود دارد به نام اینستاگرام که یکی از مهم ترین و کلیدی ترین ابزارها برای افرادی است که می خواهند کار بازاریابی انجام دهند. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است که استفاده کردن از این ابزار می تواند به میزان زیادی به شما کمک کند تا نسبت به گذشته کیفیت کار بازاریابی خودتان را بهتر کنید. تحقیقاتی کهدر این زمینه انجام گرفته نشان داده است این کار می تواند به میزان زیادی به شما کمک کند تا به این شکل با دیگران ارتباط بهتری برقرار کنید. این ابزار همچنین می تواند به شما کمک کند تا به تعداد مخاطبین خیلی بیشتری برسید. دانشمندانی که در این زمینه کار می کنند بر این باورند که اینستاگرام می تواند یکی از مهم ترین ابزارهایی باشد که تجارت هایی که می خواهند با استفاده از شبکه های اجتماعی بازاریابی کنند می توانند از آن استفاده کنند برای این که کار بازاریابی خودشان را بهتر انجام دهند. تحقیقات همچنین نشان داده است که این کار می تواند منجر به این شود که آن ها بتوانند در این دنیای جدید روش بهتری برای عرضه کردن خودشان داشته باشند. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است که این یکی از بهترین و موثرترین شیوه ها برای این است که شما کار بازاریابی را انجام دهید.

18. سعی کنید برای مخاطبین حالت خسته کننده نداشته باشید!

یکی دیگر از نکته های مهمی که شما باید در این زمینه به آن توجه کنید این است که شما باید به عنوان فردی که تصمیم گرفته است تا به روش دیجیتالی بازاریابی کند این توانایی را داشته باشید برای این که بتوانید مخاطبین خودتان را به خوبی سرگرم کنید. به عبارت دیگر شما به هیچ عنوان نباید برای آن ها خسته کننده باشید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است این یکی از مهم ترین و کلیدی ترین پارامترهایی است که افرادی که می خواهند با استفاده از شبکه های اجتماعی بازاریابی کنند باید داشته باشند . به عبارت دیگر وقتی که شما می خواهید با استفاده از انواع شبکه های اجتماعی (و یا حتی با استفاده از وب سایت های مختلف و به طور کلی به شیوه بازاریابی دیجیتالی ) بازاریابی کنید باید این نکته را مورد توجه قرار دهید که نباید به هیچ عنوان حالتی داشته باشید که برای دیگران خسته کننده به نظر برسید چون در غیر این صورت ممکن است این موضوع باعث شود که آن ها نسبت به شما احساس خوبی نداشته باشند و حتی ممکن است همین موضوع باعث شود که آن ها از تجارت شما ناامید شوند و به سراغ تجارت دیگری بروند. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است که این یکی از مهم ترین موضوعاتی است که شما حتما باید به هنگام بازاریابی کردن با استفاده از شبکه های مجازی و به طور کلی بازاریابی دیجیتالی به آن توجه داشته باشید.

19. سعی کنید در اینستاگرام و شبکه های اجتماعی دیگر با تجارت های همکار خودتان دوست شوید!

یکی دیگر از روش هایی که شما با استفاده از این روش می توانید شانس خودتان را برای این که در کار بازاریابی دیجیتالی موفقق تر شوید و یا این که در شبکه های اجتماعی به تعداد مخاطبین زیادی برسید افزایش دهید این است که سعی کنید تا در اینستاگرام و شبکه های اجتماعی مختلف دیگر و یا حتی از طریق وی سایت ها با تجارت هایی که شبیه به تجارت شما هستند و می توان این تجارت ها را همکار شما نامید دوست شوید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است که این روش می تواند به میزان زیادی به شما کمک کند تا شانس خودتان را برای این که بتوانید تعداد مخاطبین خودتان را بیشتر کنید افزایش دهید. دانشمندانی که در این زمینه کار می کنند بر این باورند که این کار می تواند به میزان زیادی به شما کمک کند تا دیدگاه خودتان را نسبت به دیگران و تجارت های دیگری که آن ها نیز مانند شما هستند بهتر کنید. به عبارت دیگر شما در این حالت می توانید انتظار داشته باشید که بتوانید با استفاده از این روش و دوست شدن با آن ها هم از آن ها اطلاعات و تجربه هایشان را یاد بگیرید و هم این که موقعیتی ایجاد کنید برای این که بتوانید اطلاعات و تجربه های خودتان را در اختیار آن ها قرار دهید. بنابراین این کار می تواند برای شما و آن ها یک پروسه سود-سود باشد.

20. مخاطبین خودتان را به خوبی بشناسید و سعی کنید تا آن ها را درک کنید!

شما باید مخاطبین خودتان را به خوبی بشناسید و سعی کنید تا آن ها را درک کنید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است که وقتی که شما به خوبی مخاطبین خودتان را درک می کنید درست می دانید که قرار است که با چه افرادی در ارتباط باشید و همین موضوع می تواند به شما به میزان زیادی کمک کند برای این که این شانس را داشته باشید تا از بهترین روش هایی که می شناسید استفاده کنید برای این که بتوانید توجه این افراد را به خودتان جلب کنید. این در صورتی است که اگر این افراد را به خوبی نشناسید و هیچ گونه  دیدگاهی نسبت به این که این افراد که هستند نداشته باشید نمی توانید انتظار داشته باشید که کار بازاریابی را به شیوه ای انجام دهید که می خواهید. بنابراین باید مخاطبین خودتان را به خوبی بشناسید و درک کنید که این افراد دقیقا از شما چه چیزهایی می خواهند و چه انتظاراتی دارند تا بعدها بتوانید بر اساس این انتظاراتی که آن ها دارند شیوه مناسبی را برای کار بازاریابی خودتان ایجاد کنید. دانشمندان می گویند شناختن مخاطبین شما یکی از مهم ترین روش هایی است که می تواند شما را به موفقیت برساند و شما حتما باید تمام تلاشتان را بکنید برای این که مخاطبین خودتان را به خوبی بشناسید تا بتوانید به خوبی برایشان بازاریابی کنید.

21.  خودتان را جای مخاطبین قرار دهید!

یکی دیگر از کارهایی که شما می توانید انجام دهید برای این که تعداد مخاطبین خودتان را بیشتر کنید این است که سعی کنید تا خودتان را به جای آن ها قرار دهید. تحقیقات نشان داده است که این کار می تواند به میزان زیادی به شما کمک کند تا نسبت به خودتان و همچنین نسبت به اطرافیان خودتان دیدگاه بهتری داشته باشید و بنابراین بتوانید بهتر شرایطی را که آن ها به عنوان مخاطبین شما دارند درک کنید. دانشمندانی که در این زمینه کار می کنند بر این باورند که این کار همچنین می تواند به میزان زیادی به شما کمک کند تا نسبت به این افراد دیدگاه بهتری پیدا کنید ولی از همه این ها مهم تر این است که در این حالت این افراد هم می توانند نسبت به شما دیدگاه بهتری پیدا کنند. به عبارت دیگر وقتی که آن ها به عنوان مخاطبین شما و به عنوان افرادی که تجارت شما را دنبال می کنند احساس کنند که شما دوست دارید تا با آن ها همزادپنداری کنید شانس این که آن ها بتوانند تبدیل به مشتریان و مخاطبین وفادار شما شوند خیلی بیشتر از زمانی است که این احساس وجود نداشته باشد. از این رو می توان گفت در این حالت شما می توانید شانس خودتان را برای این که بتوانید تعداد مخاطبین وفادار بیشتری داشته باشید را به میزان زیادی افزایش دهید و این کار می تواند خیلی به شما کمک کند.

22. با مخاطبین خودتان ارتباط برقرار کنید!

شما همچنین برای این که بتوانید شانستان را برای این که تجارت بهتری باشید و کار بازاریابی دیجیتالی را بهتر انجام دهید افزایش دهید می توانید با مخاطبین خودتان ارتباط برقرار کنید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است که این کار می تواند به میزان زیادی به شما کمک کند تا نسبت به افرادی که به عنوان مخاطبینتان می شناسید دیدگاه بهتری داشته باشید. از این رو در صورتی که سعی شما در این باشد که با این افراد ارتباط برقرار کنید می توانید انتاظر داشته باشید که کار بازاریابی دیجیتالی را خیلی بهتر از زمانی که هیچ ارتباطی با این افراد ندارید انجام دهید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته همچنین نشان داده است که این کار می تواند به میزان زیادی به شما کمک کند تا نسبت به آن چیزی که ایجاد "احساس همزادپنداری" نامیده می شود درک بهتری داشته باشید. دانشمندانی که در این زمینه کار می کنند بر این باورند که وقتی که شما سعی کنید تا با مخاطبین خودتان بهتر ارتباط برقرار کنید می توانید انتظار داشته باشید که آن ها هم بهتر شما را درک کنند و همین درک کردن می تواند منجر به این شود که احساس بهتری نسبت به شما داشته باشند. تحقیقات نشان داده است که این کار همچنین می تواند منجر به این شود که دیدگاهی که این افراد نسبت به شما دارند به میزان زیادی به سمت مثبت تر شدن تغییر پیدا کند و آن ها بهتر شما را بشناسند.

23. کاری کنید که مخاطبین شما احساس کنند که به چیزهای ارزشمندی می رسند!

یکی از کارهایی که تجارت شما انجام می دهد باید این باشد که سعی کنید کاری کنید که مخاطبین این احساس را داشته باشند که به چیزهای ارزشمندی می رسند. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است که این کار می تواند به میزان زیادی هم به شما کمک کند تا تجارت خودتان را ارتقا دهید و هم این که این احساس را در مخاطبین ایجاد کند که از این که از تجارت شما خرید می کنند سود کرده اند. از این رو می توان گفت که وقتی شما چنین کاری را انجام می دهید در حقیقت دارید سعی می کنید تا با تمام توانی که در اختیار دارید به این مخاطبین ثابت کنید که تا جایی که می توانند از مزیت هایی که تجارت شما می تواند در اختیارشان قرار دهد می توانند استفاده کنند و همین موضوع می تواند به نوبه خودش باعث شود که شانس شما به عنوان یک تجارتی که در این زمینه موفقیتش را در این می بیند که تعداد مخاطبین بیشتری از تجارتش خرید کنند برای موفقیت به میزان زیادی بیشتر می شود. تحقیقات دانشمندان و افرادی که در این زمینه کار می کنند نشان داده است که این کار می تواند به نوبه خودش یکی از بهترین کارهایی باشد که شما می توانید انجام دهید برای این که بتوانید شانستان را برای این که به عنوان یک تجارت به طیف گسترده تری از مخاطبین برسانید بیشتر و بیشتر کنید.

24. سعی کنید تا تصویر خوبی از تجارت خودتان در ذهن مخاطبین بر جای بماند!

یکی دیگر از کارهایی که شما به عنوان یک تجارت و مخصوصا یک تجارتی که تازه شروع به کار کرده است می توانید انجام دهید این است که تمام تلاشتان را بکنید برای این که سعی کنید تا یک تصویر خوبی از خودتان در ذهن این مخاطبین بر جای بماند. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است که این کار می تواند به میزان زیادی به شما کمک کند تا تجارت خودتان را بالاتر ببرید. دانشمندان می گویند این کار می تواند باعث شود که در بسیاری از موارد شما این احساس را داشته باشید برای این که بتوانید به دیگران و به افرادی که قرار است در آینده تبدیل به مخاطبین شما شوند ثابت کنید که تجارتتان می تواند باعث شود که آن ها به سود زیادی برسند و بنابراین در صورتی که از تجارت شما خرید کنند می توانند به میزان زیادی نیازهای خودشان را برطرف کنند. یکی دیگر از مهم ترین مزیت هایی که این کار می تواند برای شما داشته باشد این است که این کار می تواند باعث شود که شما در میان این مخاطبین چیزی ایجاد کنید به نام اعتماد و همین اعتماد است که می تواند منجر به این شود که شانس شما برای این که در زندگیتان موفق شوید به میزان بسیار بسیار زیادی بیشتر شود. از این رو بهتر است که در میان آن ها اعتماد ایجاد کنید.

25. سعی کنید تا صفحه های 404 در وب سایتتان وجود نداشته باشند!

نکته دیگری که در این زمینه وجود دارد این است که شما به عنوان یک تجارتی که باید تمام تلاشتان را بکنید برای این که شانس بیشتری برای موفقیت داشته باشید باید بدانید که در صورتی که صفحه های 404 در وب سایتتان وجود نداشته باشد می توانید انتظار داشته باشید که تعداد افرادی که از وب سایتان بازدید می کنند بیشتر شوند. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است که این کار می تواند به نوبه خودش به شما کمک کند تا بهتر از گذشته کارتان را انجام دهید. تحقیقات همچنین نشان داده است که این کار می تواند باعث شود که شما بتوانید وب سایت داشته باشید که در این وب سایت تعداد افرادی که به عنوان بازدید کننده به آن می روند به میزان زیادی بیشتر از زمانی شوند که در این وب سایت چنین صفحه هایی وجود دارد. تحقیقات نشان داده است که این کار همچنین می تواند به میزان زیادی باعث افزایش میزان ترافیک در وب سایت شما شود و همین کار می تواند به نوبه خودش باعث شود که شانس شما برای این که بتوانید این وب سایت را بهتر از گذشته طراحی کنید بیشتر می شود. دانشمندانی که در این زمینه کار می کنند می گویند که این کار می تواند منجر به این شود که شما بتوانید شانستان را برای این که در کارتان موفق شوید به میزان زیادی بالا ببرید. بنابراین فراموش نکنید که در این وب سایتی که طراحی می کنید حتما سعی کنید تا صفحه های 404 وجود نداشته باشند.

26. سعی کنید تا در خاطر آن ها بمانید!

یکی دیگر از مهم ترین و کلیدی ترین نکته هایی که شما برای این که بتوانید شانس خودتان را برای موفقیت در کار بازاریابی با استفاده از روش های دیجیتالی بیشتر کنید به آن توجه داشته باشید این است که تمام تلاشتان را بکنید برای این که سعی کنید تا در خاطر این افراد بمانید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است که ماندن در خاطر این افراد می تواند به میزان زیادی به شما کمک کند تا شانس بیشتری برای موفقیت در کارهایتان داشته باشید. دانشمندانی که در این حوزه کار می کنند بر این باورند که این می تواند یکی از مهم ترین و اساسی ترین کارهایی باشد که شما به عنوان یک تجارت می توانید انجام دهید. وقتی که شما در ذهن و همچنین در خاطره افرادی بمانید که قرار است در تجارت شما به شما کمک کنند تا رشد کنید؛ می توانید انتظار داشته باشید که شانستان برای این که بتوانید در این کارها موفق شوید به میزان زیادی بیشتر شود. تحقیقات نشان داده است که تجارت هایی که می توانند به این شیوه عمل کنند تجارت هایی هستند که می توانند انتظار داشته باشند که کار بازاریابی را به خوبی انجام داده باشند. از این رو بهترین کار برای شما می تواند این باشد که سعی کنید تا کار بازاریابی را به شیوه ای انجام دهید که انگار دوست دارید تا در خاطر آن ها بمانید.

27. فراموش نکنید برای این که آن ها تجارت شما را دوست داشته باشند شما هم باید حقیقتا آن ها را دوست داشته باشید و باید سعی کنید تا برای آن ها تلاش کنید!

نکته مهم دیگری که در این رابطه وجود دارد این است که شما به عنوان یک تجارت باید بدانید برای این که این افراد تجارت شما را دوست داشته باشند و از آن مهم تر برای این که این افراد به شما اعتماد داشته باشند شما هم باید به این افراد اعتماد داشته باشید و همچنین باید سعی کنید تا آن ها را دوست داشته باشید. از این رو می تان اینگونه نتیجه گیری کرد برای این که سعی کنید تا اعتماد آن ها را به خودتان جلب کنید یکی از بهترین کارهایی که می توانید انجام دهید این است که شما هم به آن ها اعتماد کنید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است این کارها می تواند منجر به این شود که آن ها نسبت به شما دیدگاه بهتری داشته باشند و بنابراین می توان انتظار داشت که آن ها شما را بهتر قبول کنند. دانشمندانی که در این زمینه کار می کنند بر این باورند که انجام دادن این کار همچنین می تواند به شما کمک کند تا نسبت به دیگران دیدگاه بهتری داشته باشید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است در صورتی که شما سعی کنید تا نسبت به دیگران دیدگاه بهتری داشته باشید می توانید بهتر برای آن ها بازاریابی کنید چون در این حالت آن ها را به خوبی درک می کنید و بنابراین می توانید نیازهایی که آن ها ممکن است داشته باشند را مورد بررسی قرار دهید و بنابراین در این کار بسیار موفق خواهید بود.

28. در وب سایتتان مطالبی ارایه کنید که مخاطبین را به سمت و سوی خودش بکشاند!

شما به هنگامی که می خواهید برای خودتان یک وب سایتی ارایه کنید نیاز دارید تا مطالبی را ارایه کنید برای این که بتوانید مخاطبین را به سمت و سوی خودتان بکشانید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است که این کار می تواند به میزان زیادی به شما کمک کند تا دیدگاه بهتری نسبت به تجارتتان و همچنین نسبت به این افرادی که قرار است از طریق این وب سایت ها برای آن ها بازاریابی کنید داشته باشید. دانشمندانی که در این زمینه کار می کنند بر این باورند که این کار منجر به این می شود که شما این توانایی را پیدا خواهید کرد که بدون این که مشکلی برایتان ایجاد شود بتوانید به راحتی تعداد مخاطبین بیشتری را به سمت و سوی وب سایتتان بکشانید و این کار همچنین باعث می شود که شانس شما برای این که بتوانید در این کار موفق شوید به میزان زیادی افزایش پیدا می کند چرا که این افراد از این که شما می توانید به آن ها مطالبی ارایه دهید که آن ها را خوشحال و سرگرم می کند بسیار خوشحال می شوند و همین موضوع می تواند انگیزه ای شود برای این که تمام این مطالب زیبای وب سایت شما را دنبال کنند و از همه آن ها مهم تر این که آن ها می توانند با این روش سعی کنند تا تبدیل به مخاطبین دایمی شما شوند. از این رو تمام تلاشتان را بکنید برای این که این مطالب را دنبال کنید.

29. کیفیت خدمات و فرآورده هایی را که ارایه می کنید افزایش دهید!

شما برای این که بتوانید کار بازاریابی را به خوبی انجام دهید باید تمام تلاشتان این باشد که بتوانید کیفیت تمام خدمات و فرآورده هایی را که ارایه کرده اید بیشتر کنید. دانشمندانی که در این زمینه کار می کنند بر این باورند که این موضوع می تواند یکی از مهم ترین و کلیدی ترین موضوعاتی باشد که شما به هنگام انجام این کار می توانید درنظر داشته باشید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است که این کار همچنین می تواند به میزان زیادی به شما کمک کند تا جایی که می توانید شانستان را برای این که بتوانید مشتریان و مخاطبینی داشته باشید که امروزه آن ها را به عنوان مشتریان و مخاطبین وفادار می شناسند روز به روز افزایش پیدا کند. از این رو شما باید تمام تلاشتان را بکنید برای این که در عین حال که کار بازاریابی را انجام می دهید سعی کنید تا کیفیت تمام خدمات و همچنین تمام فرآورده هایی را که ارایه می کنید به میزان زیادی بیشتر کنید تا به این روش بتوانید به میزان موفقیت بیشتری برسید.

30. به مخاطبینتان کدهای تخفیف زمان دار بدهید!

 یکی دیگر از کارهایی که شما به عنوان شخصی که تصمیم گرفته است تجارت خودش را با استفاده از روش های دیجیتالی بهتر کند می توانید انجام دهید برای این که این کار را بهتر به انجام برسانید این است که سعی کنید تا به مخاطبینی که دارید کدهای تخفیفی بدهید که زمان دار هستند. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است که این کار می تواند به میزان زیادی به شما کمک کند تا دیدگاه بهتری نسبت به خودتان و همچنین نسبت به تجارتتان داشته باشید. دانشمندان و افرادی که در این زمینه کار می کنند بر این باورند وقتی که شما سعی می کنید تا این کدهای تخفیف را به مخاطبینتان دهید در حقیقت می توانید از آن ها به شیوه های مستقیم و همچنین غیرمستقیم دعوت به عمل بیاورید برای این که به شما بپیوندند برای این که به عنوان مشتریان و مخاطبین وفادار شما در یک مجموعه کلی عمل کنند. از این رو می توان گفت در صورتی که شما سعی کنید تا با استفاده از این کدهای تخفیف تلاش کنید تا به این افراد موقعیت هایی ارایه کنید که بتوانند با استفاده از این موقعیت ها شانسشان را برای گرفتن تخفیف های بیشتر از تجارت شما بیشتر کنند می توانید انتظار داشته باشید که می توانید به این روش احساس بهتری بکنید و بنابراین شانس شما برای موفقیت به میزان زیادی بیشتر می شود. تحقیقات نشان داده است این کار می تواند به میزان زیادی به شما کمک کند تا در کارتان موفق شوید.

31. بازاریابی با استفاده از ایمیل یکی از بهترین  روش های بازاریابی دیجیتالی است؛ آن را فراموش نکنید!

نکته بسیار مهم دیگری که شما به عنوان فردی که تصمیم گرفته است تا کار بازاریابی دیجیتالی انجام دهد حتما باید به آن توجه کنید این است که فراموش نکنید که بازاریابی با روش ایمیل یکی از بهترین شیوه ها برای بازاریابی می باشد. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است که این کار می تواند به میزان زیادی به شما کمک کند تا شانس بیشتری برای موفقیت در کارهایتان به عنوان یک فردی که بازاریابی می کند داشته باشید. دانشمندانی که در این زمینه تحقیق می کنند بر این باورند که این کار ممکن است باعث نشود که شما بتوانید به بهترین شکل ممکن از جدیدترین ابزارهایی که برای بازاریابی وجود دارد استفاده کنید ولی حقیقت این است که بر خلاف تصور بسیاری از افرادی که بر این باورند که دیگر روش های گذشته برای بازاریابی از بین رفته اند باید گفت که این روش ها هنوز هم کاربرد دارند و می توان گفت که این روش ها امروزه بر خلاف تصور بسیاری از افراد مورد استفاده قرار می گیرند. به عبارت دیگر امروزه روش بازاریابی با استفاده از ایمیل را می توان یکی از شیوه های بسیار موفق بازاریابی دیجیتالی دانست که با استفاده از این روش می توانیم به میزان زیادی کار بازاریابی را بهتر انجام دهیم. بنابراین استفاده از این روش را فراموش نکنید!

32. به هنگام بازاریابی با استفاده از ایمیل، به متن ایمیل ها به اندازه کافی توجه کنید!

یکی از مهم ترین نکته هایی که شما باید به هنگام بازاریابی با استفاده از ایمیل درنظر داشته باشید این است که به متن ایمیل هایی که ارسال می کنید توجه کنید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است که عدم توجه کردن به این متن ها می تواند به میزان زیادی برای شما ایجاد مشکل کند. به عبارت دیگر، وقتی که شما به عنوان یک بازاریاب درست به متن ایمیل هایی که قرار است بفرستید توجه نمی کنید ممکن است این کار بازاریابی برای شما با مشکل مواجه شود. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است که اکثر افرادی که می خواهند با استفاده از ایمیل به بازاریابی بپردازند باید تمام تلاششان را بکنند برای این که به متن ایمیل هایی که می فرستند توجه کنند در غیر این صورت ممکن است برای این که در این کار موفق شوند شانس چندانی نداشته باشند. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته همچنین نشان داده است که در صورتی که شما این توانایی را پیدا کنید که ایمیل هایی بنویسید که دارای متن های مناسب و خواندنی باشند می توانید انتظار داشته باشید که شانس بیشتری برای موفقیت در کارتان دارید و به عبارت دیگر می توانید به میزان بیشتری این موفقیت خودتان را تضمین کنید. از این رو تمام تلاشتان را بکنید برای این که متن ایمیل هایی که قرار است بنویسید مناسب نوشته شود و به اندازه کافی جذاب باشد برای این که شما بتوانید در این کار موفق شوید.

 

 

 

 

 

 



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بازاریابی و فروش و آدرس bazaryabi-forosh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 154
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 10
:: بازدید ماه : 438
:: بازدید سال : 1177
:: بازدید کلی : 5677